Czy ceny towarów w sklepie internetowym różnią się od sklepu fizycznego?
Ceny podane na stronie internetowej naszego sklepu obowiązują tylko w przypadku zamówień i rezerwacji złożonych za jej pośrednictwem. W sklepie fizycznym ceny niektórych produktów mogą się różnić od tych prezentowanych w serwisie www.zabawki-modele.pl. W przypadku zamówienia lub rezerwacji (złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej) z odbiorem w sklepie, obowiązująca cena produktu to ta, która widnieje w sklepie internetowym (nawet jeśli wartość tego samego towaru w sklepie fizycznym, w którym dokonujesz zakupu jest wyższa). Wszystkie ceny prezentowane przy produktach na stronie naszego sklepu internetowego www.zabawki-modele.pl są cenami brutto.
Kurier spóźnia się z moją przesyłką.
Jeśli kurier dostarczający Twoje zamówienie spóźnia się zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską. Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, Poczty Polskiej lub do Paczkomatów InPost. Informacje niezbędne do śledzenia statusu zlecenia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie przewoźnika poznasz dokładny status realizacji transportu Twojego zamówienia. W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt dzwoniąc pod nr +48 691 381 149 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Transport towarów zamówionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego – www.zabawki-modele.pl odbywa się zarówno na terytorium Polski jak i do większości krajów świata.
Jakie są akceptowalne formy płatności w sklepie fizycznym?
W sklepie fizycznym akceptujemy formy płatności: gotówka, karta płatnicza, BLIK, przelew tradycyjny.
Jakie są akceptowalne formy płatności w sklepie internetowym?
W sklepie internetowym akceptujemy formy płatności: Pobranie przy odbiorze, Raty przez Internet, przelew tradycyjny, szybki przelew, BLIK, itd.
Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
Towary dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. RC). Spis kategorii dostępny jest na górze strony. Dla ułatwienia wyszukiwania produktów w naszym sklepie internetowym obowiązuj
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status złożonego zamówienia możesz sprawdzić logując się do Konta Klienta w zakładce „nazwa zakładki”. Możesz również zweryfikować telefonicznie dzwoniąc na numer +48 691 381 149.
Reklamacje
Jakie są podstawy prawne reklamacji?
Zgłaszając reklamację klient ma możliwość wyboru: gwarancji, rękojmi (do 1 stycznia 2023 r.), niezgodności towaru z umową (od 1 stycznia 2023 r.).
Jak wygląda postępowanie reklamacyjne w ramach reklamacji z tytułu gwarancji?
W ramach gwarancji, producent lub dystrybutor ponosi odpowiedzialność. Informacje na temat postępowania reklamacyjnego zawarte są w oświadczeniu gwarancyjnym.
Jak wygląda postępowanie reklamacyjne w ramach niezgodności towaru z umową?
Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową. Konsument może żądać wymiany towaru na wolny od wad, naprawy, a w niektórych przypadkach odstąpienia od umowy.
W jaki sposób można złożyć reklamację?
Reklamację można zgłosić: za pośrednictwem formularza kontaktowego, w sklepie stacjonarnym, lub przesłać towar na adres sklepu z dołączonym opisem usterki i dowodem zakupu.
Jakie są godziny otwarcia sklepu stacjonarnego?
Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego: pon.-sob. 10:00 - 22:00, niedz. 10:00 - 20:00. Adres: Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa.
Czy mogę dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie fizycznym?
Zwroty są możliwe zgodnie z regulaminem sklepu. Niektóre towary, np. bez oryginalnego opakowania, używane, czy wykonane na zamówienie, mogą być wyłączone ze zwrotu.
Czy prowadzicie eventy modelarskie?
Tak, szczegóły dotyczące eventów modelarskich można znaleźć w sekcji inspiracji na naszej stronie internetowej.